8 Design Topeng Jerebu Buat Kita Menyampah...!!!!

Cuaca sekarang makin tak menentu. Sekejap hujan, sekejap panas. Lepas tu pembakaran hutan pun makin berleluasa. Bila pembakaran dah merebak, maka jerebu pun berleluasa.

Setahun ke dua tahun lepas Malaysia diserang teruk dengan wabak jerebu ni, dengan pembakaran hutan di Indonesia, Australia, dan lain-lain tempat. Bila jerebu dah merebak, maka ramai la insan-insan kreatif yang pandai mengubahsuai topeng jerebu ni bagi menarik atau sebaliknya. Antaranya, jom tengok v topeng jerebu  kat bawah ni..










Heheheh...teman tak sanggup nak pakai topeng macam ini..menakutkan aje.. :P

1 comment

Anonymous said...

nyampah lak aku nengok..

Powered by Blogger.