10 Pembedahan Plastik Selebriti Hollywood Yang Gagal...!!!

Nak cantik dengan cara mudah memang ada risikonya... Dalam banyak2 pembedahan plastik yang sering dihebahkan sebagai satu penyelesaian masalah kekurangan pada diri.. ada risiko yang mungkin terjadi apabila pembedahan yang diimpikan tidak membuahkan hasil seperti yang diharapkan... 

Look so bad from da original... Jadi jom kita selongkar antara pembedahan Plastik selebriti yang gagal

1. Ali Lohan
 Adik kepada pelakon Lindsay Lohan ini dikhabarkan menjalani pembedahan plastik. Isu tersebuttersebar luas kerana model yang masih berusia 17 tahun itu, wajahnya nampak tiba-tiba berubah. Wajahnya kelihatan sangat kurusdengan tulang pipi menonjol. Banyak yang mengatakan bahawa wajah Ali kini nampak sayu, seperti orang yang sedang sakit tenat.

2. Amanda Lepore
Transgender ternama ini mengalami kegagalan pembedahan wajah. Ketika itu, Amanda menjalani pembedahan pada usia 15 tahun, namun hasil dari pembedahan wajahnya malah membawa bencana. Wajahnya nampak lebihseram dan bibirnya menjadi tebal dan lebar seperti Joker.

3. Carrot Top
Memilki nama asli Scott Thompson, adalah salah satu komedian terkenal di Amerika. Ia salah satu contoh selebriti pria yang merasa mendapatkan tekanan untuk merubah penampilan melalui operasi plastik.

Teruskan Pembacaan...

4. Daryl Hannah
Pada tahun 80an ia merupakan salah satu ikon kecantikan. FIlm terkenalnya adalah “Splash” dan “Kill Bill”. Sayangnya kini ia hampir tidak dapat dikenali. Kecantikan alami yang sebelumnya dimiliki telah sirna.

5. Donatella Versace
Salah satu contoh keadaan alami tentu lebih baik daripada buatan manusia. Donatella telah melalui berbagai opeasi, bahkan kini ia tidak lagi dapat dikenali. Warna kulinya yang tidak alami, rambut pirang yang kasar, pipi yang aneh, bentuk bibir yang tebal, ditambah bentuk payudara yang sangat tidak alami dan belum tubuh yang sudah keriput.
6. La Toya London
Mengikuti jejak saudaranya, mendiang Michael. Latoya beruntung hidungnya tidak luntur karena telah melalui berbagai operasi.  
7. Nikki Cok
Satu ini benar-benar disayangkan. Bentuk wajah yang sudah sempurna harus dinodai oleh operasi implan bibir, pengangkatan alis. Malah merubahnya menjadi tokoh kartun yang konyol. 

8. Prisciliia Presley
Ia adalah salah seorang artis Hollywood yang cantik dan terkenal pada masanya. Sangat disayangkan, operasi botox, implan muka, dll. telah membuatnya menjadi agak aneh. Bahkan dengan banyaknya oprasi plastik yang dilakukan, untuk tersenyum juga terlihat kaku.

9.Tara Reid

Tara Reid melakukan pembedahan pembesaran payudara dan sedut lemak di perut. Sayangnya pembedahan plastiknya tidak memberikan hasil yang maksimum, perutnya kini malah berkerut. Banyak yang mengulas bahawa bentuk perut dari bintang 'American Pie' itu seperti perut wanita 50 tahun. Kegagalan operasi tersebut, sempat membuat pelakon 36 tahun itu tidak percaya diri.

10. Tori Spelling
Bintang 90210 dan putri dari produser TV Hollywood, Aaron Spelling. Tampak gagal dalam melewati proses operasi payudara, atau memang hasil seperti ini yang ia inginkan?

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post