6 Rekaan T-Shirt Bapa Malaysia Yang Catchy Ini Trending Sempena Hari Kebangsaan..!!!

Rekaan t-shirt Father of Malaysia dari Fashion Valet yang serius cool - Sebagai sokongan kepada New Malaysia, Fashion valet telah melancarkan koleksi T-Shirt Bapa Malaysia dibuat untuk menghargai perjuangan perdana menteri Malaysia.

  Dengan ayat dan slogan yang ada sangat sempoi sangat dekat dengan trend dan jiwa muda mudi sekarang. Tambahan pula, konsep pop art design ala-ala propaganda poster sememangnya Inn dengan trend sekarang. Tidak mustahil design ini boom di market Malaysia

Jom Kita selongkar rekaan t-shirt yang chatcy ni!!



1. Malaysia I Am Yout Father!
Tunku Abdul Rahman 


Perdana Menteri Malaysia Pertama iaitu Almarhum Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ibni Almarhum Sultan Abdul Hamid Halim Shah dikenali sebagai Bapa Kemerdekaan Malaysia.



2. TAR Songkok Senget!
Tun Abdul Razak

Perdana Menteri Malaysia ke-2 iaitu Allahyarham Tun Haji Abdul Razak bin Dato' Haji Hussein digelar sebagai Bapa Pembangunan Malaysia.


3. Onn Tak On?
Tun Hussein Onn


Perdana Menteri Malaysia ke-3 iaitu Allahyarham Tun Haji Hussein bin Dato' Haji Sir Onn dikenali sebagai Bapa Perpaduan Malaysia.



4. Gem Pak Lah!
Tun Abdullah Badawi



Perdana Menteri Malaysia ke-5 iaitu Tun Haji Abdullah bin Haji Ahmad Badawi digelar sebagai Bapa Pembangunan Modal Insan Malaysia.


5. Getting Jibby With It
 Najib Razak


Perdana Menteri Malaysia ke-6 iaitu Dato' Seri Haji Mohamad Najib bin Tun Haji Abdul Razak dikenali sebagai Bapa Transformasi Malaysia.



6. The Comeback is Real
Tun Dr. Mahathir

Perdana Menteri Malaysia ketujuh menyaksikan Tun Dr. Mahathir bin Mohamad kembali menerajui kepimpinan kerajaan yang baharu di bawah parti dan nuansa yang berbeza dengan sebelum ini.



Serius catchy dan sangat dekat dengan jiwa malaysia koleksi t-shirt sempena kemerdekaan malaysia yang ke 61 dari Fashion Valet ni... 
Keep da Good Work!



T-shirt berharga Rm69 Sehelai...jadi bolehla berkunjung ke laman web Fashion Valet 
untuk maklumat lanjut

Kredit : FashionValet

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post