15 Selebriti Tribute Cover Majalah Terbitan Blu Inc Di Instagram Sebagai Tanda Penghormatan

Pemberhentian operasi Blu Inc Media berkuatkuasa pada 30 April 2020 merangkumi kesemua majalah dan juga penerbitan digital. Pengumuman tersebut dibuat oleh Datin Azliza Tajuddin, Ketua Pegawai Operasi, Blu Inc Media Sdn Bhd kepada pekerja-pekerja di syarikat tersebut, namun ianya menjadi viral dan diketahui ramai selebriti tanah air.

Ramai selebriti tempatan termasuk pemain industri terkejut dengan pengumuman penutupan Blu Inc Media yang banyak membantu menaikkan nama-nama selebriti tanah air.



Selebriti Malaysia membuat posting throwback di instagram cover majalah yang pernah menampilkan mereka sebagai penghias muka depan yang mana sedikit sebanyak terpalit memori sewaktu bersama-sama menjayakan penggambaran, interview sampailah jadi cover.

1. Scha Alyahya 
Terima kasih untuk segalanya


2. Fazura
Editor, penulis, Jurugambar,stylish atau mereka yang berada di balik tabir bukan hanya menyumbang kepada perkembangan industri fesyen negara tetapi sudah menjadi seperti sebuah keluarga.
 3. Nora Danish
I won't give up on u..

4. Nabila Huda
Kenangan indah akan kekal selamanya, antara cover majalah yang menjadi favourite 2012-2019. Terima kasih BluInc


5. Dynas Mokhtar


6. Marion Caunter

7. Dayang Nurfaizah


8. Vivy Yusof


Di antara majalah yang diterbitkan oleh Blu Inc Media adalah majalah Glam, EH!, Cosmopolitan, Glam Lelaki, Her World Marie Claire Shape, CLEO, Jelita, Her World dan banyak lagi.

9. Sweet Qismina

10. Jasmine Suraya


11. Nadia Brian

12. Elisha Sandha

Ramai selebriti tanah air yang meluahkan rasa sedih dengan berita tersebut, dan berkongsi rasa di Instagram masing-masing.

13. Sherry Ibrahim



14. Tasha Shilla

15. Noryn Aziz

16. Sharifah Sakinah


17. Neelofa
neelofa
So many fond memories under Blu Inc. Thank you for letting me grace these magazine covers throughout the years.


Turut berduka cita dengan dengan pengumuman yang dibuat.
Semoga rakan-rakan di Blu Inc Media tabah menghadapi dugaan yang mendatang dan semoga ada rezeki yang lebih baik di tempat lain.

Sekian

Kredit : Gempak / Blu Inc / Instagram Selebriti

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post