16 Ratu Berlumba Dalam Rupaul's Drag Race Musim 15 (2023)

RuPaul's Drag Race musim 15 ditayangkan pada hari Jumaat, 6 Januari jam 8 malam ET/PT di MTV


Jadi jom kita selongkar calon ratu edisi ke 15 kali ini.

Amethyst
City: West Hartford, Conn.
Instagram: @thatssoamethyst
Campuran puteri pop dan ratu meme, Amethyst ada di sini untuk menjelaskannya: Dia cantik, cerdik dan… dia datang untuk membunuh. Komedi kookynya telah memperoleh berjuta-juta tontonan di TikTok, dan kini dia mahu menunjukkan kepada dunia mengapa dia menjadi permata dalam mahkota adegan seret Connecticut!




Anetra
Bandar: Las Vegas
Instagram: @iamanetra
Bio rasmi: Straight outta Sin City, Anetra ialah ratu lagak ngeri yang digambarkan sendiri yang boleh memberikan pecahan, penurunan dan semua helah untuk membunuh pentas. Dia mungkin kelihatan rendah pada masa-masa tertentu, tetapi air masih mengalir dalam. Selain itu, dengan kemahiran Tae Kwon Do yang serius, dia bersedia untuk mengeluarkan semua permaisuri yang lain, seorang demi seorang. Chop 'til you drop!




Aura Mayari
Bandar: Nashville 
Instagram : @auramayari
Bio rasmi: Sudah tiba masanya untuk terperangkap dalam aura Aura Mayari yang menggetarkan! Dewi Filipina yang bertenaga tinggi dan bertenaga tinggi ini terkenal kerana membunuh pentas di Nashville. Dan berhati-hati —kerana dia membawa sedikit kesombongan seksi kepada seretannya.



Irene Dubois
Bandar: Seattle
Instagram: @irenethealien
Bio rasmi: Perhatian, Penduduk Bumi, ratu asing telah mendarat! Lantang dan keluar dari dunia ini, Irene Dubois menggabungkan glam Texas dengan kecerdasan dan ketabahan Seattle! Tambahan pula, dia adalah kakak Bosco , jadi harapkan tarikan yang eklektik, boros, dengan sentuhan drama yang tinggi!



Jax
City: Queens
Instagram: @getjaxed Biografi
rasmi: Bersedialah untuk pusingan dan pusingan beramai-ramai, kerana Jax ada di sini untuk mendapatkan sesuatu yang melompat! Simone Biles yang menggambarkan dirinya sebagai drag membesar dengan gimnastik dan keceriaan kompetitif, dan kini dia bersedia untuk memenangi emas dalam Sukan Olimpik drag! Berasal dari Connecticut, gayanya adalah campuran banjee meets haute hip-hop honey. BAM!




Loosey LaDuca
Bandar: Ansonia, Conn.
Instagram: @looseyladuca
Bio rasmi: Pekerja pembinaan pada siang hari, menyanyi-dan-menari diva tarik pada waktu malam… Loosey LaDuca bersedia menggunakan semua alatannya untuk mencapai puncak! Seorang perfeksionis, penghibur yang hebat dengan keluk pembunuh dan 12 tahun dalam adegan seretan Connecticut, Loosey ialah gabungan terbaik antara karisma gadis pertunjukan dan berkhemah. Dia seorang permaisuri yang memiliki semuanya. Sekarang, dia hanya perlukan mahkota.




Luxx Noir London
Bandar: East Orange, NJ
Instagram: @luxxnoirlondon
Bio rasmi: Siapa yang menempah dazzler diva-licious? Luxx Noir London ialah ingénue effervescent yang gaya mempesonakan hanya dipadankan dengan sikapnya yang tiada henti. Dia sentiasa bersedia untuk memberitahunya seperti "tis!" Dan walaupun Luxx mungkin ratu bongsu musim ini, dia mempunyai keyakinan untuk membawanya ke mana-mana. Tanya dia!



Malaysia Babydoll Foxx
Bandar: Miami
Instagram: @foxxy_doll
Bio rasmi: Percaya atau tidak, Malaysia Babydoll Foxx yang sensasi dan bermotivasi ialah ratu Miami pertama yang menyerikan Pentas Utama Drag Race ! Seorang jurusolek profesional dan pendandan rambut kepada bintang-bintang, mama foxy yang berpendirian pendapat ini membawa kemahiran veteran dan keseronokan untuk pertandingan, dan dia tidak takut untuk menunjukkan kepada permaisuri yang lebih muda ini apa itu seretan sebenar!



Marcia Marcia Marcia
Bandar: New York
Instagram: @marciax3nyc
Bio rasmi: OMG, dia gadis paling popular di sekolah — dan kegemaran ibu! Ia Marcia Marcia Marcia! Ingénue NYC ini menyanyi, menari dan membawa potongan Broadway ke Pentas Utama. Dan dia mempunyai lebih daripada satu firasat — dia sudah bersedia untuk pergi sepanjang jalan!



Misstress Isabelle Brooks
Bandar: Houston
Instagram: @mistressisabellebrooks
Bio rasmi: Houston kami tidak mempunyai masalah! Berasal dari negeri Texas yang hebat, Puan Isabelle Brooks adalah lambang seretan Selatan klasik! Dia memanggil dirinya "Juara Heavyweight Houston," dan, percayalah, dia datang untuk mengemas pukulan. Berani, glamor dan penuh dengan sikap, Miss Brooks kami dibesarkan dalam dunia seretan Texas, dan kini dia sudah bersedia untuk memerintah sekolah.




Princess Poppy
Bandar: San Francisco
Instagram: @poppyprincesspoppy
Bio rasmi: Dari kisah dongeng, melalui San Francisco, Puteri Poppy membawa kedua-dua keindahan dan kelebihan sipi kepada pertandingan. Dia menyanyi, mengerap, berlakon dan menari... semuanya dihidangkan dengan rasa humor yang berpintal. Dia sudah menjadi sensasi TikTok, tetapi kini Puteri muda yang berkuasa ini mahukan mahkota baharu.




Robin Fierce
Bandar: Hartford, Conn.
Instagram: @therobinfierce
Bio rasmi : Beri laluan untuk diva besar Connecticut, Robin Fierce! Gabungan kelas Beyoncé sass dan Diahann Carroll, kecantikan bougie yang bangga ini bersedia untuk memancarkan cahayanya kepada dunia! Dia mungkin kadang-kadang berasa sejuk, tetapi apabila dia naik ke pentas, harapkan tendangan dan roda kereta selama beberapa hari!




Salina EsTitties

Bandar: Los Angeles
Instagram: @estitties
Bio rasmi: ¡Hola! Salina EsTitties ialah seorang diva Latinx yang tegas dan lancang yang mengulangi LA, sayang! Gabungan gaya jalanan chola dan komedi berkhemah yang berapi-api, Salina ialah seorang penghibur yang tidak boleh ditawan. Daripada adegan bar hinggalah ke TV, filem dan kerja komersial, saudari yang cerewet ini sentiasa menempah dan sibuk! Dia mempunyai mulut, hambatan besar, dan rancangan besar untuk menang.



Sasha Colby

Bandar: Los Angeles
Instagram: @sashacolby
Bio rasmi: Ratu ikonik House of Colby telah tiba! Dikenali di seluruh dunia kerana pemerintahannya yang tidak dapat dilupakan sebagai Miss Continental, dan sebagai ibu drag Kerri Colby, Sasha adalah seorang ratu yang harus diperhitungkan. Dewi kelahiran Hawaii ini telah membunuh peringkat seret selama 20 tahun, jadi dia harus memenuhi reputasi legendanya. Melayani tubuh, kecantikan dan bakat yang mempesonakan, Sasha seorang yang garang. secara rasmi.



Spice
Bandar: Los Angeles
Instagram: @callmespice
Bio rasmi: Membuat kisahnya sebagai separuh daripada peserta kembar seiras pertama Drag Race , Spice telah tiba bersama kakak superstar TikToknya, Sugar! Anak patung hidup ini mungkin baru melakukan persembahan, tetapi mereka bersedia untuk menggandakan keseronokan dan drama musim ini. Ambil perhatian: Spice ialah diva yang lebih cerdik bagi kedua-duanya, dan dia bersedia untuk membuktikan bahawa dia mempunyai banyak rasa untuk berdiri sendiri!



Sugar
Bandar: Los Angeles
Instagram: @sugarsworld
Bio rasmi: Harap anda mempunyai gigi manis, kerana superstar media sosial Sugar telah tiba! Dia dan adik kembar TikToknya, Spice, mungkin datang sebagai tawaran pakej, tetapi apabila ia datang untuk merebut mahkota Drag Race , Sugar bersedia untuk merasai kemenangan sendiri. Tetapi bagaimana anda boleh membezakan kembar ini? "Mudah sahaja," kata Sugar. "Saya yang lebih cantik."




Kredit : VIJAT MOHINDRA

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post