16 Finalis Cilik The Chosen One Musim 2 (2024) Evolusi Bintang Baharu

Atas sambutan hebat yang diterima pada musim pertama, kini mereka Program The Chosen One kembali sekali lagi di program kaca tv dengan musim kedua yang lebih beprestij, hebat dan kompetitif daripada sebelumnya.

 

Seamai 16 peseta berumur daripada 11 tahun sehingga 17 tahun dari seluruh Malaysia dipilih daripada uji bakat untuk berentap dalam The Chosen One 2024 termasuk juara pertandingan nyanyian peringkat kebangsaan, bakat yang pernah tular di media sosial, serta wajah-wajah baharu yang tidak mempunyai pengalaman bertanding dalam mana-mana pertandingan sebelum ini.

16 Barisan Finalis The Chosen One Musim 2 (2024)
































Lapan daripada mereka yang berjaya menarik perhatian para coach selebriti ini akan dipilih sebagai pasangan dengan selebriti tersebut. kelapan-lapan duo ini akan bersaing di pentas utama program untuk merebut gelaran juara.

Juri tetap

Musim kedua ini mengekalkan figura rock Malaysia, Dato' Awie sebagai juri tetap bersama penyanyi suara emas, Jaclyn Victor.







Hos
Setiap episod diterajui gandingan hos baharu, pelawak dan pelakon Jihan Muse sebagai pengacara program disamping personaliti radio ERA, Haziq Hussni.




Coach
Program ini turut membariskan penyanyi-penyanyi ternama Malaysia sebagai coach dan pasangan setiap peserta termasuk Tomok, Aepul Roza, Amir Jahari, Sufian Suhaimi, Suki Low, Adira Suhaimi, Wany Hasrita dan kembar berbakat Firdaus Rahmat & Fahimi Rahmat.

 
 

Waktu Siaran
Bermula 20 September 2024, Setiap jumaat jam 9.00 mlam, hanya di Astro Ceria, Astro Ria & strim di Astro Go, On Demand

 

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post