12 Poster Promo & Video Finalis Anugerah Juara Lagu AJL29 (2014)..!!!

Anugerah Juara Lagu 29 kau ibaratkan "MATAHARI", menerangkan setiap jalan "RENTAK LAGUKU", Hidupku, tidak akan "SESAL SEPARUH NYAWA", kerana "MALAIKAT" akan sentiasa bersama hingga tiba "DI PINTU SYURGA" aku "LELAKI" adalah "ROMANCINTA", "APA KHABAR" "GADIS JOLOBU" yang "MASIH AKU CINTA", "PERCAYALAH akan sesuatu yang mengGILALAH kan kita.

Sebanyak 12 lagu yang layak berentap ke pentas Anugerah Juara Lagu 29 telah diumumkan. Lagu lagu tersebut adalah Di Pintu Syurga (Dayang Nurfaizah), Romancinta (Mojo), Gadis Jolobu (Waris & Dato‘ Hattan), Lelaki (Yuna), Masih Aku Cinta (Shila Amzah), Percayalah (Indah Ruhaila), Sesal Separuh Nyawa (Alyah), Rentak Laguku (Bunkface & Amy Search), Matahari (Hafiz Suip), Gilalah (Stacy), Apa Khabar (Sona One & Joe Flizzow) dan Malaikat (Hazama).

1. Hazama - Malaikat


2. Indah Ruhaila - Percayalah



Teruskan Selongkar...

3. Alyah - Sesal Separuh Nyawa


4. Datuk Hattan/ Waris - Gadis Jolobu


5. Mojo - Roman Cinta



6. Bunkface & Amy Search - Rentak Laguku


7. Hafiz - Matahari



8. Stacy - Gilalah



9 Dayang Nurfaizah - Di Pintu Syurga



10 Joe Flizzow & Sonaone - Apa Khabar


11. Najwa Najwa Mahiaddin (manggantikan Yuna) - Lelaki



12. Shila Amzah - Masih Aku Cinta




Siapakah yang bakal menjadi juara? Sama-sama kita nantikan Ahad ini, 18 Januari 2015 secara langsung pada jam 9 malam dari Stadium Putra Bukit Jalil dan TV3 yang Dihoskan oleh AG dan Scha Alyahya, AJL 29 akan dipancarkan oleh PAMOGA dan Qu Puteh 



Maklumat lanjut boleh diperolehi di www.anugerahjuaralagu.com

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post