Penjenamaan Yang Kuat, 14 Nama Produk Superbrand Ini Jadi Panggilan Bila Nak Sebut Produk Jenama Lain

Perasan tak orang kita suka panggil sesuatu barang itu dengan satu jenama barang walaupun barang itu bukan jenama tersebut. Menandakan ianya sebuah jenama Super brand, branding diorang sangat kuat smpai orang ingat.

Ada juga berpendapat, mungkin juga kerana brand itu adalah pelopor produk dalam kelasnya tersendiri jadi ia dah sebati dengan jiwa pengguna.

Jadi jom kita selongkar.. jenama-jenama super brand di Malaysa ni. seperti maggi, ridsect, kodak, kotex dan banyak lagi... Check this out
Sebagai contoh, jenama pampers yang sedia diakui, walaupun brand jenama lain muncul bak cendawan tapi kita tetap sebut pampers pet-pet, Pampers drypers dan lain-lain. Apa lagi produk yang super branding ni? jom kita selongkar... 


1. Kodak Filem


2. Ajinomoto

3. Clorox


4. Colgate


5. Milo


6. Kiwi



7. Kotex



8. Mee Segera


9. Pampers


10. Hilux



11. Ridsect



12. Softlan



13. Thermos


14. Tupperware




😀😀😀
Bayangkan betapa kuatnya branding sesebuah jenama tu mungkin itu adalah pelopor atau jenama pertama dari kelasnya tersendiri makanya orang tetap menyebut nama panggilan tu menunjukkan brand tu berjaya dihati pengguna.

14 Branding Jenama-Jenama Ini Sangat Kuat Sampai Brand Lain Pun Kita Sebut Dia...!!! 14 Jenama SuperBrand Di Malaysia jadi panggilan bila nak sebut nama produk lain. 14 Jenama Produk Super Brand Yang Orang Kita Panggil Bila Nak Sebut Jenama Lain..14 Jenama Produk Dengan Branding Yang Kuat Sampaikan Orang Panggil Bila Nak Sebut Jenama Lain. 14  produk superbrand dengan penjenamaan yang kuat, Jadi panggilan nak nak sebut produk lain.

Kredit : Muhammad Syafiq

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post