25 Seleksi Pickupline Ramadan Simple Tapi Padu Untuk Buka Hati Dia

Ramadan tiba, ramadan tiba marhaban ya ramadan. Pikapline pun ada versi ramadan jangan main-main tau. Nanti nak raya pun ada pikapline jugak. Jadi apa pula kelainan pikapline sempena ramadan ni? jom kita selongkar.

Gambar Hiasan : Shafiq Kyle


1. Knock Kock
Who’se There
Aina
Aina Who
Ai Na Berbuka Dengan You Boleh

2. I can go 16 hours without food or water
But not a moment without you



3. “You nak buka apa harini?”
“Air Je”
“Air je? Air apa? Kathira? Jagung?”
“Air tangan awak”


4. U berbuka apa dear?
Ntah la, I pun tak xtau
Buka pintu hati u lah untuk i
:p


5. Awak Puasa Tak?
Saya Juga Adakah Ini Jodoh?



6. Are you "IFTAR TIME" 
Bcz I'm waiting for you in everyday and I'm thinking abt you in every minute!!


7. I knew it was eid 
when i saw the moon in your eyes.  


8. I never Miss Sahur
I Only Miss You


9. Awak nak tahu tak apa beza awak dengan air tembikai kat bazar ramadan tu"
Tak Apa Dia?a
Air tembikai Masuk perut, awak masuk dalam hati saya:


10. I dah sahur, You pun dah sahur.
Tapi bila nak "sah u r Mine" 
;p


11. U Cannot Speel Kuih
Without U And I


12. Dah 4 bazar ramadan saya pergi tapi tak jumpa jumpa apa yang dicari!
Apa yang awak cari?
Cari jodoh saya, rupanya ada depan mata


13. This Year Ramadan Fall on Wednesday
But I Fall For you Everyday 


14. U and i iftar together 
If taknak tak apa


15. What’s Your menu for berbuka?
A date with you


16. Hi, I’m Thor
Saya nak ajak u Ifthor dengan I



17. Iftar makan apa?
IFtara u i tak ada selera lah  


18. Can i Gave Your Number?
So i can wake you up for sahur


19. Walaupun I puasa makan minum,
I tak pernah berpuasa daripada menyayangi U


20. "Semalam saya mimpi kawen dengan awak"
"Takkan lah, mimpi tu kan kadangkala mainan syaitan"
"Syaitan kan kena ikat bulan ramadan ni."


21. Saya nak berbuka dengan awak boleh tak?
Kenapa pulak
Kan sunat berbuka dengan benda-benda manis

22. Esok saya nak jadi imam terawih dekat masjid tau
Wah, masjid mana?
Masjid yang kita bina <3


23. “Bang, Bagi saya kuih pelita 5"
Tak apa dik, abang sorang cukup untuk jadi pelita menerangi hati adik”


24. “Ye bang nak air apa? macam-macam ada
Air tebu, air soya, air tembikai”
Air love You


25. What Your menu for berbuka?
Me N U


26. Ye abang nak sup tulang apa?
Tulang rusuk kiri saya 

27. Puasa I boleh Ganti,
Tapi I Tak Boleh Ganti U

Cia cia cia... sweet tak Boleh berbuka dibuatnya dengar ayat sweet meleleh sempena puasa ni.
Via : Selongkar10
Jangan lupa untuk ikuti kami di Facebook / Instagram / Twitter

Post a Comment

Apa Kata Anda?

Previous Post Next Post