50 Ayat Pick Up Line Untuk Mengorat Si Dia Cia Cia Cia

Koleksi pickupline / pikapline terbaik terlawak terlucu dan terkini 2023 hanya disini, Jom kita selongkar 

Biasa dengar ayat-ayat cheesy daripada lelaki? Atau dalam bahasa mudahnya, ayat sweet talker. Tujuan? Untuk mengorat, mengusha awek.

Heheh 

Teruskan Selongkar...

Ayat-Ayat PickupLine / Ayat mengorat awek - Cair habiss 

1. "Awak sya nak jam"
 "Jam ape awak"
 "Jambatan ke hati awak lah"

2.  "Alamak!!! Habisss...hilang... mesti Awk yg ambikkan?".
"Ambik apa?".
"Awak dah ambik hati sayaa!"

3. "Awak Nak Tau tak nak tau tak apa beza awak dengan banduan"
Apa?
"Banduan terperangkap dalam penjara, tapi awak terperangkap dalam hati saya" ;)

Gambar Hiasan : Google

4. "Awak cuci muka pakai gula eh?"
"Eh tak la, Kenapa..."
"Sebab muka awak nampak manis sangat buat saya."

5. "Saya penat laa.."
"Asal..? Awak bru balik dri workout ka..?"
"Tak de laa..Tpi Saya penat sangat.."
"Awak buat ape yg penat sgt tuu.."
"Saya penat kejar hati Awak..;p"


Gambar Hiasan : Google

6. "Awak tak penat ke? "
Tak la...Kenapa?
"Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya". 

7.  Awak saya sakit lah,
Sakit apa?
Sakit mencintai awak secara diam-diam. :)

8. I Teringin Nak Kepak
Kepak Ayam Ke?
Tak Lah, I Teringin Nak Kepak Kepak Kebom Kebom Dengan You 

9.  Awak kenal tak mana-mana tukang kayu?
Tak Kenapa?
Kerana saya nak pahat nama dan wajah awak di hati saya
Cia cia cia

Gambar Hiasan : Google

10. Awak nak tau tak apa beza kepala paip masjid dengan awak
Tak... kenapa...
Kalau kepala paip masjid saya nk ambik wuduk, kalau awak saya nk batalkan wuduk

11. Remember me? I am Joe? Joe who? Joedoh awak.

12. Are you a Malay? Cause you make my air liur malaylay.

13. Girl is your name Wana? Cause i dont wana lose you.

14.  Girl - is your name Aida? Cause i dah lama jatuh hati pada u

Gambar Hiasan : Google

15. K tau x ape beza awk ngan bulan
Apa dia?
Kalau bulan bercahaya kt bumi, awk bercahaya kt hati sya

16. Saya takut lah
Takut apa?
Takut kehilangan awak

17. Tahu tak, Saya sampai sekarang masih belum boleh membaca.
Yeke, Awak nak baca apa?
Baca isi hati awak…

18. Pilih yang kiri atau yang kanan? (Sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)
Hmm… kanan.
Kenapa tak pilih dua-dua saja, ini juga milik awak kan (sambil tunjukkan tangan belah kiri)

19. Awak suka mocha ke kopi?
Waa… dua-duanya saya suka ni.
Tak boleh pilih satu je
Hmm… Saya pilih kopi aja.
Kopi?
Ko Pinang awak dengan Bismillah!

20.  Awak nak minta sesuatu boleh tak?
Mintak apa?
Minta kunci.
Kunci Apa?
Kunci ke pintu hati awak

21.  Kalau awak tutup mata awak nampak apa?
Gelaplah!
Haa..Macam tu lah hidup saya tanpa awak

Gambar Hiasan : Puteri Aishah / Google

22. "Ape beza awak dengan HABUK?"
"Erk? X tau."
"Habuk melekat di mata sy tp awak melekat di hati saya" Cia Cia Cia

23.Awak Tau Tak Kenapa Laut Airnya Masin
Kenapa?
Kerana Manisnya ada pada awak

24. Banyak-banyak bangunan awak nak bina ape?
Tak tau la
Kalau saya nak bina masjid
Kenapa pula?
Sebab saya nak bina masjid untuk kita

25. "Jauh termenung...awak tenung apa tu?"
"Tengah tenung masa depan kita...😍"
chia..chia..chiaa..

Gambar Hiasan : Google


27. Awak cuba kira 1 sampai habis...
Ala..tak habis laa...
Haa..macamtu la sayang saya ke awak takkan habis...

28. Saya teringin la nak ada kapal selam
Kenapa Pulak?
Sebab Saya Nak Selami Hati Awak yang dalam tu

29.Awak nak tanya sesuatu boleh?
Tanya apa?
Apa Nama Sebenar awak ye?
Untuk apa
Senang nanti nak sebut bila tok kadi tanya waktu akad nikah

30. Awak kalau lagi marah pukul aja saya, Tapi jangan pukul hati saya,
Kenapa?
Kerana disitu ada awak.


Gambar Hiasan : Google

31. "Keep straight Don't belok-belok"
kenapa Dont Belok-Belok
"Sebab saya nak straight ke hati awak"
Cia cia cia

32. "Nama awak Airil ye"
Tak lah, Kenapa?
"Coz i rilly rilly love you" :)

33. "Awak nak tau tak apa beza peti ais dengan awak"
Apa dia?
"Peti Ais sejukkan air, tapi awak sejukkan hati saya" ;)



34. Awak, nak tanya satu soalan laa..
Apa?
Kalau malam-malam kan, kita tutup lampu bilik jadi apa eh?
Jadi Gelap?
Macam tu la hari saya tanpa awak :) Cia cia cia

35. " Awakkkk Tolongggg!!!! "
Kenapa Wak?
"Saya dah jatuh, Terjatuh dalam hati awak"

36. "Nama penuh awak apa ya?" 
“Nama saya Alif Imran, Tapi kalau nak panggil baby pun boleh”
Cia cia cia

37. “Kawan-kawan saya semua dah ambik dadah, saya je tak.”
“Kenapa pulak?”
“Sebab awak dah cukup menghayalkan saya.”

38. "Nama awak Siapa?
"Nama Saya Eina
"Oh Eina, saya ada tugas untuk awak"
Tugas apa?
"Tolong jaga hati saya" :)

39. " Awak nak tahu tak apa kelebihan import eksport yang sebenarnya?”
“Nak apa dia”
“Selain dapat memperluaskan pemasaran, ia juga dapat memperluaskan cinta saya pada awak”

40. " Awak memang suka keluar malam ke?" 
" Tak lah mana ada." 
" Habis tu yang tiap2 malam datang dalam mimpi saya tu apa?" 



41. " Pernah tak orang cakap awak ni macam google." 
" Tak pernah kenapa?" 
" Sebab awak ada semua yang saya cari selama ini." 

42. Boleh tak kalau saya nak ikut awak?”
“Boleh je tapi kenapa?”
“Sebab mak selalu suruh saya kejar impian saya.”

43. Boy, do you like satay?
Cuz I wanna satayy with you forever.

44. Hey girl, I hope you like cats, cuz you're purr-fect for me

45. Nama awak Nani eh? Sebab saya nanikah dengan awak.

46. P: Awak, saya nak beli air. L: Air apa? P: Air love you.

47. Awak ni ais ke? Sebab aisee my future with you.

48. Girl, is your name Farra? Cuz I don't wanna be farraway from you.

49. Don't tell me that your name is Dila, sebab I dah dilanda virus cinta you

50. Girl, is your name Bella? Cuz bella you takde I rindu.

Tak cukup? Ada banyak lagi Koleksi Pikapline 

Klik Sini : 25 Pikapline Terbaik Dari Ladang

Klik Sini : 21 Pickupline Nenek Untuk Cucu

Klik Sini : 35 Ayat Pickupline Untuk Mengorat

Klik Sini : 25 Seleksi Pickupline Puasa Ramadan

Klik Sini : 40 Koleksi Pickupline Raya Aidilfitri

Klik Sini : 15 Pickupline Merdeka Untuk Tawan Hati Dia

Klik Sini : 24 Pickupline Medik Untuk Rawat Si Dia

Sekian. Jangan lupa share like dan komen.

p/s : Memang menjadi-jadi dah kan sekarang benda alah pickupline ni..kadang-kadang tu sweet kadang-kadang tu mcm loyar buruk pun ada..hehe Apapa pun pick upline ni sesuatu yang menghiburkan
Chill :)

Jangan Lupa Follow Selongkar10 
Facebook : Fb.com/Selongkar10 / Instagram : @Selongkar10 / Twitter : Twitter.com/Selongkar10

253 Comments

Apa Kata Anda?

  1. Boy:awaq hati saya kering
    Girl: ha?so?
    Boy: saya nak awq taburkan cinta awq kat hati saya
    # chia chia
    #pickupline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hati kering Pergilah basahkan

      Delete
    2. Tak nak,hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    3. girl:kepala sy mabukla...
      boy:kenapa mabuk?
      girl:mabuk cinta kpd awk...

      Delete
    4. Boy:jom arr
      Girl:jom ape
      Boy:jom cuople hihi

      Delete
    5. Lelaki:awak awak tolong ambik telefon saya dekat atas kotak tu
      Perempuan:nak buat apa?
      Lelaki:tolong taip nombor
      Perempuan:nombor apa
      Lelaki:nombor telefon awak

      Delete
    6. Mantap Dalam laut ada ikan yu
      I LOVE YOU

      Delete
  2. boy :saya nak mintak kat awak satu ja
    girl :mintak apa??
    boy :mintak mintak ini jodoh kita
    #chia chia chia
    #pickupline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boy:nama awak nika kan
      Girl:ya kenapa
      Boy:bolehlah saya nikah dengan
      awak

      Delete
    2. Ayat tu bwk masa kahwin

      Delete
    3. girl:awk..klau sy nk..awk bole kasi tk?
      boy:kasi apa?
      girl:kasikn cinta awk pd sy

      Delete
  3. boy :saya nak mintak kat awak satu ja
    girl :mintak apa??
    boy :mintak mintak ini jodoh kita
    #chia chia chia
    #pickupline

    ReplyDelete
  4. boy :saya nak mintak kat awak satu ja
    girl :mintak apa??
    boy :mintak mintak ini jodoh kita
    #chia chia chia
    #pickupline

    ReplyDelete
  5. Boys:ape beza awak dengan sekolah??
    Girl:tak tau?ape die??
    Boys:sekolah kerajaan punya..awak saya punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Girl: apa beza awak dengan gula
      Boy: tak tau
      Girl: gula kalau di makan bikin sakit.....kau kalau lihat bikin sakit mata

      Delete
    2. Wa, tangkap ikan siakap wa, goreng bawang dulu wa,segan mau cakap wa,suka sama lu

      Delete
    3. girl:badan saya rasa sejuk2 la..m nk demam..
      boy:demam?
      girl:demam cinta kat awk..

      Delete
    4. boy:ape beze awak dengan toyol
      Girl:tak tahu??
      Boy:toyol suke mencuri duit tapi awak suke curi hati saya
      #cia cia cia

      Delete
    5. air air air ..
      main gelongsor main buai ..
      buat apa you nak beli air ..
      sedangkan you ada ai��

      Delete
  6. Boy:awak tahu tak beza awak dengan pengemis...
    Girl: apa??
    Boy:sebenarnya tiada beza pun....
    B)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahhahahahahha ngok

      Delete
    2. hahahahhaha😂👍🏻

      Delete
    3. Boy:ape beza awak dengan anak patung.
      Girl:tak tahu
      Boy: anak patung tak hidup awak hidup di hati saya

      Chia, chia, chia

      Delete
    4. Boy:ape beza awak dengan anak patung.
      Girl:tak tahu
      Boy: anak patung tak hidup awak hidup di hati saya

      Chia, chia, chia

      Delete
    5. Aku tak tahu nak cakap macam mana ayat dia betul ke tak emmmmm.......

      Delete
    6. Awak tau tak ape persamaan awak degan kyamuk dua dua menggagu tidur malam saya cua cia cia

      Delete
    7. Nuts is kacang,
      Blue is biru,
      Haty sye bedengup kencang,
      Bila bersama you.

      Delete
  7. Boy:awak ade tangga tak
    Girl:x de,knp ye
    Boy:aduh ssh la klu xde tgga,susahla sy nk naik ke hati awak

    #chia chia chia

    ReplyDelete
  8. Boy :ape beza awk dgn burung
    Girl:ape?
    Boy :burung terbang di lnggit awk terbang dihati saya
    #chia chia chia
    #pickupline

    ReplyDelete
  9. Bf:awk tolong ubatkan sy
    Gf:awk kenapa?awk sakit apa?
    Bf:tolong ubatkan hati sy yg dh lama dihancuri oleh kekasih lama....

    ReplyDelete
    Replies
    1. girl:kepala sy terasa mabukla..
      boy:kenapa mabuk?
      girl:mabuk cinta kt awk..

      Delete
    2. Pisang Sabah pisang Sarawak,
      Telur ayam ditelan biawak,
      Bukan niat nak ganggu awak,
      Cuma nak beritahu saya sayang dekat awak

      Delete
  10. Boy:banyak-banyak bangunan awak nak bina ape?
    Girl:tak tau la
    Boy:kalau saya nak bina masjid
    Girl:kenapa pula?
    Boy:sebab saya nak bina masjid untuk kita

    #chia chia chia

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa biza allah dengan aku
      aku tak boleh tentukan jodoh
      tapi allah boleh tentukan jodoh

      Delete
    2. Luqman nk kenal kan diri

      Delete
  11. Boy:banyak-banyak bangunan awak nak bina ape?
    Girl:tak tau la
    Boy:kalau saya nak bina masjid
    Girl:kenapa pula?
    Boy:sebab saya nak bina masjid untuk kita

    #chia chia chia

    ReplyDelete
  12. Boy:banyak-banyak bangunan awak nak bina ape?
    Girl:tak tau la
    Boy:kalau saya nak bina masjid
    Girl:kenapa pula?
    Boy:sebab saya nak bina masjid untuk kita

    #chia chia chia

    ReplyDelete
  13. Boy: apa beza awak dgn seluar?
    Girl: tak tahu..
    Boy: Seluar saya pakai selalu.. tapi awak saya pakai buang jeee...

    #hahaha memang nak kena sepak org ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat tu boleh Deep lagi tapi yang boy tu seluar saya pakai selalu Tapi awak saya pakai buang je kepala otak ka

      Delete
    2. Truk nyee ayat awk ni..tpi best jga klau dpat kena kn orng

      Delete
    3. 💖 Nik Ain Iqtira 💖 cinta hatiku...

      Delete
  14. "Nama awak kirah ke?..

    Awak kirah kirah brpa hntran yg awak nak?

    ReplyDelete
  15. "Nama awak kirah ke?..

    Awak kirah kirah brpa hntran yg awak nak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua tiga buah epal you bagi ayat simpel ,kalau betul you single jom kita couple.cia,cia

      Delete
  16. Banyak-banyak jalan kenapa awak nak jalan sini?sebab jalan ini saja yang menuju ke hati awak

    ReplyDelete
  17. Boy:awak..kalau saya koma,saya nk solat macam mane?
    Girl:solat guna hati lah
    Boy:tapi saya tak boleh
    Girl:kenapa?
    Boy:sebab hati saya kt awak
    #chia chia chia

    ReplyDelete
  18. I heard you're good in algebra,can you replace my x without asking y
    #pickupline

    ReplyDelete
  19. bf: nak tau x ape beza syaitan dgn manusia?
    gf: xtau.
    bf: syaitan sgt jahat dan raja sgla kejahatan.. tapi manusia lebih jahat dari syaitan. nama nya manusia bertopengkan syaitan

    ReplyDelete
  20. Boy:aduhh....
    Girl:nape?
    Boy:penat....
    Girl:sbab?
    Boy:sbab kejar hati awk....
    #ko rasa jadi ke pickupline die....

    ReplyDelete
  21. Boy; apa hukum nun mati bertemu dengan ta?
    Girl; ifaq hakiki
    Boy; ooh, klau sye bertemu dgn awk, cinta hakikilh ni...
    girl; terkedu.......

    ReplyDelete
  22. Salam, betul ke awak dituduh mencuri sebelum ni?
    Sebab awak hampir hampir mencuri hati saya

    ReplyDelete
  23. Boy: Awak sya nak jam
    Girl: Jam apea awak
    Boy: Jambatan ke hati awak lah

    #chia3

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAMBAN, NAK BERAK. ADA ROKOK?

      Delete
    2. Yang aku tahu jamban ni untuk berak dekat Perak la hahhahhhhah kelakar

      Delete
    3. Jamban merupkan tandas dlm bhasa kadazandusun orng sabah

      Delete
  24. BF:nk tau x ape beza awk ngan bulan
    Gf:nk
    Bf:Klau bulan bercahaya kt bumi,awk bercahaya kt hati sya

    #chia chia chia

    ReplyDelete
  25. doraeon mungkin boleh keluar kan macam2 dari pocket dia
    tapi doraemon xkan mampu keluarkan awak dari hati saya nih

    ReplyDelete
  26. doraeon mungkin boleh keluar kan macam2 dari pocket dia
    tapi doraemon xkan mampu keluarkan awak dari hati saya nih

    ReplyDelete
  27. boy: tau tak apa beza bulu kaki dngan awak?
    girl: tak..
    boy: bulu kaki ada dekat kaki, awak ada dekat hati...ciaaa ciaa ciaaa

    ReplyDelete
  28. Girl:Eh awk ni kenape? asyik tenung sy je...
    Boy:Eh! mane ade. sy tengah tengok bakal isteri kepada sy la.
    Girl:[terpegun]

    ReplyDelete
  29. Boy: Awak nak makan ape ??
    Girl: tak tau la, makan nasi bujang je la
    Boy: Alah awak ni, makan tu je ?? awak tau tak, apa yang ada dalam MENU tu ??
    Girl: Ish biar le, apa dia ??
    Boy: ME N U will be together FOREVER



    #chia chia chia chia chia chia chia chia chia

    ReplyDelete
  30. Lelaki:awak nk tahu tak knp sy suka lihat awak dengan lelaki lain?
    Puan:knp awak ?
    Lelaki : sbb sy tahu sikit lagi lpas kita kawin awak pulak nya akan dimadukan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirm ....deep awek kau

      Delete
    2. Nanti dia kata macam tu nanti dia jealous memang Deep pun awek dia ni confirm deep

      Delete
  31. Perempuan-Awak,awk nk tahu tak apa beza sy dan toyol?
    Lelaki-Nk
    Perempuan-Toyol curi duit awk,sy curi hati awk.
    Lelaki-Cia,Cia,Cia

    ReplyDelete
  32. boy :org terengganu sebut ayam apa ek?
    girl : ayang?
    boy : ye saya. huhu

    ReplyDelete
  33. "kalau jodoh tak kemana"
    "kalau ade jodoh . awak atas pelamin duduk seblah saye . kalau xde jodoh . awak kat mane , awak awak kat mane"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape benda lah ayat kau ni tunggang terbalik.....hahhhhahh

      Delete
    2. L-AWAK NAK TAHU KA APA BEZA AWAK DENGAN PELITA P-TAK TAHU L-PELITA TERANG DI HALAMAN RUMAH TAPI AWAK TARANG DI HATI SAYA

      Delete
  34. Boy :Awak awak??

    Girl :Ye saya..

    Boy :Saya ad satu soalan ni dan awk kena tahu tau..

    Girl :apa dia ?

    Boy :Okay cm ni soalannya, di waktu siang kn awk kn...apabila jarum jam menunjukkn pukul 12.00 slalunya org panggl 12 apa??

    Girl :12 tgh hari laa..Ishh awk ni tkda soalan lain ke selain soalan tadika awk tuu.. tah pape..

    boy :sabar..blum habis lagi, itu bru soalan .. dh lupa ke . Kn tadi sy ad ckp sy ad "SATU SOALAN. dan"AWAK KENA TAHU" .. jadi, soalan dh awk jwb .. cuma awak kena tahu tu blum sy sampaikn lgi .. haa sabarrrr...

    Girl :okay xpa3 saya cuba terima alasan tuu..sila teruskan..

    Boy :ok berblik dgn jawapn awk beri tuu..Sperti awk katakn tadi 12 tgh hari kn .. tapi AWAK KENA TAHU, ad satu hari nnti sy tidak memanggil 12 tgh hari.. nk tahu knapa??

    Girl :knapa yee??

    Boy :Sbb satu hari tu lh sy pnggl pukul 12 tgh menggahwini awak....

    dh2 tak perlu chia chia chia ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie cita kaa.. Pickupline??

      Delete
    2. Boy : sekarang pukul bape?
      Girl : kol 12tgh hari
      Boy : nanti suatu hari.. saya tak panggil 12 tgh hari dah
      Girl : nape?
      Boy : sbb masa tu saya panggil pukul 12 tengah mengahwini awak

      #panjangJugak😅

      Delete
    3. Membosankan rasa nk tertidur tengok pickupline kau niiii....hahhahhhhah

      Delete
    4. Ayat tu Bagilah aku , panjangnya Ayat kau

      Delete
  35. APE DOH X PAHAM����

    ReplyDelete
  36. APE DOH X PAHAM����

    ReplyDelete
  37. AKHI : Anta tau x knpa adanya malam
    dan siang?
    UKHTI : WHYYYYYYYY?
    AKHI : Sebab ALLAH dah ciptakan semua
    benda berpasangan. Seperti
    adanya langit dan bumi,
    matahari dan bulan, dosa
    pahala, syurga neraka, dan yg
    paling penting, ANTA DAN ANA.

    #USTADCIA #YAHABIBIYAMAULANA

    ReplyDelete
    Replies
    1. UKHTI : KONFIDEN JE ANA NI MMG UNTUK ANTA, MANA TAU JODOH ANTA TU DGN MAKCIK RUMAH SEBELAH ANA.
      AKHI : HMMMM.....

      #ANTATANYAANAJAWABLA

      Delete
    2. Ni gay ke ape..??
      panggilan utk prmpuan sebut ENTI..
      Panggilan utk lelaki sebut ENTA
      😓

      Delete
  38. Boy: Apa beza cicak dgn u?
    Girl: Why u nk bndingkan i dgn cicak pula ni
    Boy: Cicak melekat kat dinding... tapi awk mlkat di hati saya...
    Girl: owh sweetnya.... ( lpas kawin tangan awak yg slalu mlekat kat muka sya huhu)

    ReplyDelete
  39. Apa bezanya awak dengan cicak?
    Apa bezanya??
    Cicak melekat didinding , awak melekat dihati saya... Cia³...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah ada lampu jangan guna lilin ,kalau dah ada aku jangan cari betina lain

      Delete
  40. Boy:hari ni i down sangat
    Girl:kenapa u down
    Boy:i down because i want to tell you,will you marry me

    ReplyDelete
  41. Boy:hari ni i down sangat
    Girl:kenapa u down
    Boy:i down because i want to tell you,will you marry me

    ReplyDelete
  42. Boy:hari ni i down sangat
    Girl:kenapa u down
    Boy:i down because i want to tell you,will you marry me

    ReplyDelete
  43. Girl:awak jom main sorok-sorok
    Boy : tak nak lah
    Girl:awak ni tak spoting lah
    Boy :bukan tak nak tapi perempuan sebaik dan secantik awak susah nk cari

    ReplyDelete
  44. Girl:awak jom main sorok-sorok
    Boy : tak nak lah
    Girl:awak ni tak spoting lah
    Boy :bukan tak nak tapi perempuan sebaik dan secantik awak susah nk cari

    ReplyDelete
  45. Boy:apa beza awk dengan toyol?
    Girl:tak tahu..
    Boy:kalau toyol curi duit, kalau awk curi hati saya😄

    ReplyDelete
  46. boy: apa beza awak dan lanun
    girl: tak tahu
    boy: lanun dia curi harta tapi awak dah curi hati saya ����

    ReplyDelete
  47. Boy:Awak,awak ada simpan no fon tok x?
    Girl:Tok mne plk ni awk,bkn tok sy dh meninggal ke?
    Boy:Alah,no fon tok kadi lah awk...

    Chia chia chiaaaa

    ReplyDelete
  48. Boy: apa beza awak sama matahari?
    Girl : apa?
    Boy: matahari menerangi bumi. Awak menerangi hati saya
    #cia cia cia

    ReplyDelete
  49. Boy: awak, awak kat mana tu
    Girl: saya dekat rumah lah
    Boy: yeke kat rumah awak tipu saya ni
    Girl: tipu mendenye betol lah dekat rumah
    Boy: dah tu siapa yang dok main main dalam otak sy ni
    Girl: jebake pnye jantan
    # chia chia chia haha

    ReplyDelete
  50. L:apa beza awak dgn ketupat?
    P:tak thu?
    L: ketupat orang cari masa hari raya... Awak saya cari hari-hari...
    Chi chiaaa chiaaaa

    ReplyDelete
  51. boy:ape beza awak dengan magnet
    girl:tk,tahu kenape
    boy:magnet melekat kat besi tapi awak melekat di hati saya
    #CHIACHIchiachia
    #pickup line

    ReplyDelete
  52. boy: cuba awak teke tandas melambangkan ape?
    girl: entah la. ape ye?
    boy:tandasayang saya pada awak la
    #chiachiachia

    ReplyDelete
  53. Boleh ke copy semua ayat kat atas(bukan kat comment)?

    ReplyDelete
  54. Girl -: awk sy sakit lh..
    Boy -: sakit ape awk?
    Girl -: sakit mncintai awk scare diam2.. Hahaha

    ReplyDelete
  55. boys=awk tahu tak nape buah kiwi masam
    girls=tak tahu knape awk
    boys=sbb semua kemanisan die ade kt awk
    #chiachia

    ReplyDelete
  56. boys:ape beza awak ngan mahkota??
    girl:tak nape??
    boy:mahkota bertakhta d kepala awak bertakhta d haty

    ReplyDelete
  57. boy:awak kalau awak gengam ais lama lama cair tsk?
    girl:cair laa nape wak?
    boy:haty saye pun akan cair bila awak gengam lama lama hingga ke jannah.......

    ReplyDelete
  58. boy:awak ade peta tak ?
    girl:tak de...untuk ape ?
    boy:sebab saya sesat dalam hati awak...chia chia chia...
    girl:ooohhh... pakai GPS lah...
    boy: sekali dia kelentong dah...

    ReplyDelete
  59. hahahahahaha pandai kamu main cia cia cia


    b:awak saye nak nama panggilan couple kite u j je la
    g:nape pula u j nape tak biy syang?
    b:sebab u j tuu UNTIL JANNAH laa

    ReplyDelete
  60. Boy:cantik tudung,colour hijau
    Girl:colour hijau ape nye,pink la buta ker
    Boy:hmm memang betul la.
    Girl:betul ape?
    Boy:cinta itu buta wkwkwkw

    ReplyDelete
  61. Boy:Awk tahu tak ape beza Jibby & Babi.?
    Girl:OFFcoz laa Jibby=Manusia
    Baabii is NATANGG..!
    Boy: SALAH..! TIADA BEZA ANTARA MEREKA..!
    F**CKINGx BR1M..!

    ReplyDelete
  62. post ni tahun 2016 pnye , smpai skrg laku lagi beb

    ReplyDelete
  63. L : apa beza nyamuk dgn awak?
    P : apa yek
    L : nyamuk mngganggu tidur org tp awak mngganggu tidur saya

    ReplyDelete
  64. Boy:kau pernah pergi sini tak?
    Girl:pergi ke mana?
    Boy:pergi ke hatiku.

    ReplyDelete
  65. Boy:Mintak kunci?
    Girl:kunci apa?
    Boy:kunci pintu hatimu.

    ReplyDelete
  66. Boy:kau pernah pergi sini tak?
    Girl:pergi ke mana?
    Boy:pergi ke hatiku.

    ReplyDelete
  67. Apa beza awak dengan lanun?
    APA bezanya?
    Lanun curi harta tapi awak curi hati saya.Chia...chia..chia.

    ReplyDelete
  68. Apa beza awak dengan lanun?
    APA bezanya?
    Lanun curi harta tapi awak curi hati saya.Chia...chia..chia.

    ReplyDelete
  69. Apa beza awak dengan lanun?
    APA bezanya?
    Lanun curi harta tapi awak curi hati saya.Chia...chia..chia.

    ReplyDelete
  70. Boy:apa beza awak dengan permata?
    Girl:apa dia
    Boy:permata bernilai bagi org tapi awak bernilai bagi saya

    ReplyDelete
  71. Boy:apa beza kamu dan toyol
    Girl:tak tahu.apa?
    Boy:Toyol curi duit tetapi kamu
    curi hatiku

    ReplyDelete
  72. L: Awak cer teka apa beza awak dgan kerbau
    P : Tahla wak tatau hm
    L : Takde beza pun

    Dan sejak dari itu mereka tidak lagi bertegursapa malahan membenci satu sama lain

    ReplyDelete
  73. L:Awak ayah awak jual busur dan anak panah ke?
    P:tak lah kenapa ye?
    L:sebab awak dah panah hati saya dengan cinta awak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boy:kalau saya jadi tiang,awak boleh jadi bendera tak?
      Girl:kenape?
      Boy:supaya awak boleh bekibar² di hati sya
      #ciaciacia

      Delete
  74. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  75. boy: ape beza awak ngan semut.?
    girl: entah lah
    boy: ermm...bezanye semut rajin awk pemalas...😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat kau boleh bagi orang tapi buat-buatlah kongsi sikit ayat tu hahaha Terima kasih bosskur

      Delete
  76. Boy:ape beza awk dngn najib

    Girl:najib amik duit awk saya curi hati awk

    Boy:salah...awk ngn najib sama je pengikis

    ReplyDelete
  77. Girl : raya tahun awk buat rumah terbuka ke?
    Boy : xtahu lg lah...nape
    Girl : kalau awk buat,tolong buka kan pintu awk utk saya boleh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. *pintu hati awk

      Delete
    2. Sama macam aku ahh tak reti buat pick up line baik baiklah bebeh

      Delete
  78. Xder pickup line yg baru ker?
    Sumer pickup line lama jer ngan sama jer...aq x pro nk pickup line nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak tau x berapa banyak rumput kat padang nie
      Banyak lah mana boleh kiraa
      Mcm tu lah banyaknyer cinta sya kat awak

      Delete
  79. Izinkan saya buat hantaran lencong tepat menuju ke hati awk... 😌😌😌ciaciacia #versiworldcup

    ReplyDelete
  80. "awak, nak tanya satu soalan laaa...."

    "apa?"

    "kalau malam2 kan, kita tutup lampu, bilik jadi apa eh?"

    "jadi gelap?"

    "mcm tu la hari saya tanpa awak♥️ ciaciaciaa hihu��

    ReplyDelete
  81. Lelaki: awak Gucci ni jual ape je
    Pompuan: hmm dye jual jam bla bla
    Lelaki : satu je awak tak sebut td
    Pompuan : ape?
    Lelaki : guccinta padamu HAHAHAHHAHA

    acia cia cia

    SEMOGA OTAK KORANG MENGEMBANG

    ReplyDelete
  82. Lelaki:nak tahu perbezaan awak dengan tong sampah?
    Perumpuan:nak!
    Lelaki:hmmmm ,,, nampak sama je

    ReplyDelete
  83. Lelaki:awak..tau tak kenapa air diambik guna gelas?
    Perempuan:kenapa?
    Lelaki:sebab air susah diambik guna tangan..
    Perempuan:ouhh..dah tu?
    Lelaki:sama juga cinta awak..saya guna ayat pikatline untuk ambil cinta awak...

    Cia Cia Cia

    ReplyDelete
  84. Lelaki:awak...kenapa air sangat penting untuk kita hidup?
    Perempuan:sebab air kan untuk diminum..pastu banyak kagi kepentingannya..
    Lelaki:hmm...samalah seperti..sangat penting untuk saya..^_^

    Cia cia Cia..kenakan pada peremouan pandai menjawab..pasti terkeduh lidahnya

    ReplyDelete
  85. boy:awak tahu tak apa beza awak dengan tayar?
    girl:tak tahu....ape?
    boy:tayar melekat dekat rem tapi awak melekat dekat hati saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat kau tu boleh bawak ke mana-mana

      Delete
  86. Girl:kenapa awak pakai cermin mata hitam malam malam buta ni?
    Boy:sebab masa depan kita terlalu cerah.

    ReplyDelete
  87. Boy:awak kenal doremon tak
    Girl:kenal.kenapa?
    Boy:dia boleh keluarkan apa shja brang kan.
    Tapi satu ja yg dia xbleh keluarkan dari poket dia.
    Girl:apa dia?
    Boy:dia tak bleh keluarkan cinta awak dari hati sya

    ReplyDelete
  88. Boy:awak tahu x beza awak dgn air??
    Girl:x..ape dia
    Boy:air berlalu pergi tapi awak berlalu
    pergi ke hating saya

    ReplyDelete
  89. awak tahu tak apa beza awak dengan air ni?
    tak tahu... apa ye??
    ini air sunquick, awak i love u

    ReplyDelete
  90. Boy: Apa beza awak dengan babi?
    Girl: Tak tahu
    Boy: Takde beza...Dua ii sama

    ReplyDelete
  91. Boy:apa beza awak dgn cicak
    Gf: tk tahu
    Boy:cicak melekat kat diding tapi awak melelat kat hati saya

    ReplyDelete
  92. Boy:awk, Jari mana nak masukkan Cincin masa nikah nnti?
    Girl:jari manis!.
    Boy: salah , Jari awaklah.

    ReplyDelete
  93. Awak tau tak beza awak dengan tulis nak tau orang lain tulis biasa tapi awak tertulis di hati saya cia cia

    ReplyDelete
  94. Kalo orang tanya kenapa saya pilih awak sebab bagi saya walaupun awak tak berapa nak cantik tapi bagi saya hati awak baik itu saya suka kerana orang cantik itu tak semestinya hatinya baik

    ReplyDelete
  95. Apa beza awk dengan cicak
    Tak,tahu
    Cicak melekat dekat dinding awk melekat di hati saya

    ReplyDelete
  96. Awk anak pertama kn
    Tak, lah
    Ouh tapi awk orang pertama di hati saya

    ReplyDelete
  97. Boy:tak nak!
    Girl:tak nak apa
    Boy:saya tak nak kehilangan awak

    Cia cia cia

    ReplyDelete
  98. Boy:awak suka i phone tak?
    Girl:suka,kenapa??
    Boy:i phone suka you

    ReplyDelete
  99. Awak sibuk ke? Tolong datang sini cepat!

    Dah Kenapa?

    Tak, cuma awak macam oksigen, saya tak boleh hidup tanpa awak..cia cia cia

    ReplyDelete
  100. Wife: awak tunggu siapa?
    Husband : tunggu awakla..
    Wife : eh!! Bukan saya dah lama ada dlm hati awak ke?

    ReplyDelete
  101. Boy :- Sayang, ada masalah besar berlaku ni...

    Girl :- nape? Ape yg jadi?

    Boy :- Masalah i RINDU kat u.

    Girl :- Syaiton Betul!!

    ReplyDelete
  102. Boy:awak ape beza hang dengan matahari

    Girl:taktau?

    Boy:beza dea matahari panas awak pula bikin panas wkwkwk..

    ReplyDelete
  103. ikan siakap ikan yu
    nk ckp.. rindu

    ReplyDelete
  104. pergi kedai beli kicap terlupa nk beli tauhu
    nk ckp rindu ke tu..

    ReplyDelete
  105. Apa beza awak dengan mahkota?"
    "Errmm, tak tahu?"
    "Mahkota bertakhta di kepala tapi awak bertakhta di hati saya" cia...cia...cia

    ReplyDelete
  106. Apa beza awak dengan gula2?
    Apa dia?
    Gula2 manis di mulut tapi awak manis di hati saya chia3

    ReplyDelete
Previous Post Next Post